Díky doručení na výdejní místa, a také až ke dveřím zákazníka, oslovíte širší publikum napříč celou republikou – ať jste malá farma, řemeslný pekař nebo rodinné včelařství.
Na Scuku nakupují lidé, kteří ocení poctivost, příběh a kvalitu. Vaše práce nezůstane bez povšimnutí – stáváte se součástí komunity, která farmáře podporuje dlouhodobě.
Vy se soustředíte na výrobu, my se postaráme o zbytek – objednávky, zákaznický servis, fakturaci i logistiku od nás k zákazníkům. Vybrané peníze vám pošleme v rámci vyúčtování vždy k 1. a 15. dni v měsíci.
Sami si určujete sortiment, množství a koncovou cenu produktů. Nevyžadujeme exkluzivitu ani závazky k pravidelným dodávkám. Sami si nastavíte, v jaké dny nám objednávky doručíte.
Vaše produkty se objeví na webu s měsíční návštěvností přes 100 000 lidí, v newsletterech, které odebírá na 80 000 lidí i na sociálních sítích, kde naši sledující každým dnem rostou.
Záleží nám na tom, abyste své produkty mohli prodávat za odpovídající ceny a zároveň dostali férově zaplaceno. Zároveň chceme, aby podmínky směrem k vám byly od nás zcela transparentní. Z každé objednávky si účtujeme provizi 33 % bez DPH, ke které jako plátci DPH připočítáváme zákonných 21 % DPH. Výsledná částka nám pomáhá zajistit vše potřebné – od provozu platformy a zákaznické podpory, přes odměnu pro Organizátory až po logistiku, včetně doručení až ke dveřím zákazníka. Náklady na logistiku i odměna pro Organizátora jsou pohyblivé, proto nelze vždy přesně určit, kolik to bude, každý týden se to mění. V infografice je ale zobrazeno, jak to přibližně aktuálně vychází.
Největší výhodou Scuku je, že vám dle vámi vybrané frekvence závozů na náš sklad pošleme vždy objednávku, která je sdružená pro všechny zákazníky a výdejní místa po celé ČR. Vy tak jen vychystáte zboží po produktech bez balíčkování po zákaznících.
Celou objednávku pak dopravte na náš sklad, kde už se postaráme o rozdělení na jednotlivá výdejní místa nebo konkrétní zákazníky s doručením domů. Protože zákazníci se na produkty těší, vždy je potřeba dodržet daný termín, do kdy zboží doručit.
Jakmile objednávku doručíte na náš sklad, nemusíte se dál o nic starat. Nákupy rozvezeme na výdejní místa nebo zákazníkům až domů. Svou férovou odměnu najdete nejpozději za 14 dní na svém bankovním účtu.
Prodejní ceny si můžete nastavit podle svého uvážení (pokud máte e-shop, doporučujeme nastavit stejné ceny) a při jejich stanovení nezapomeňte na naši provizi 33 %. Mrkněte na příklad výpočtu výše na této stránce.
Dopravu prodejcům neproplácíme. Díky vyššímu počtu objednávek, které od nás najednou získáte, by se vám mělo vyplatit vše zavést nebo poslat zdarma. Pokud se vám to přesto nevyplatí, doporučujeme vám navýšit cenu produktů.
Každý zákazník platí zboží předem, potřebuje tedy svůj daňový doklad. Nechceme vás zatěžovat zbytečným papírováním, proto faktury vystavíme a rozešleme za vás. Jsou označeny speciální číselnou řadou, kterou si můžete sami nastavit v administraci. Všechny faktury máte k dispozici ve svém profilu ke stažení a budeme vám je zasílat také s pravidelným vyúčtováním vždy jednou za 14 dní.
Pokud byste z nějakého důvodu nechtěli, abychom faktury vystavovali za vás, můžete si to tak nastavit.Vyúčtování směrem k vám děláme 1x za 14 dní, vždy k 1. a 15. v měsíci. Na účet vám zašleme částku sníženou o naši provizi a e-mailem také fakturu za provizi, která je již uhrazena zápočtem. Zároveň vám spolu s vyúčtováním zašleme veškeré faktury, které jsme za dané období vydali zákazníkům za vás. Nemusíte tak vystavovat žádné faktury, uděláme vše za vás. Souhrn vyúčtování, fakturu za provizi i všechny faktury vystavené zákazníkům si můžete také jednoduše stáhnout v administračním rozhraní.
V současné době můžeme zajistit doručení zboží zákazníkovi pouze skrze naši logistiku, kdy je potřeba dovézt produkty na naše překladiště. Pokud je pro vás naše překladiště příliš daleko, můžeme vás zkusit propojit s jiným naším dodavatelem, který se nachází ve vašem okolí a na naše překladiště zaváží.
I to se může stát, proto vám vždy po skončení nákupu v Nákupní skupině posíláme souhrn celé objednávky ke kontrole. Pokud zjistíte, že některou z položek nemáte, z objednávky ji jednoduše odstraníte, my pak dáme vědět zákazníkům. Faktury zákazníkům vystavujeme až poté, co nám objednávku finálně potvrdíte.
Naším společným cílem je spokojený zákazník, který si odnese domů všechny dobroty, které si objednal. Na začátku spolupráce si společně ujasníme vaše očekávání ohledně obratu a výše objednávek, pod kterou se vám produkty na náš sklad dlouhodobě nevyplatí dovážet. Jakmile váš profil aktivujeme a zákazníci od vás budou moct začít objednávat, uděláme vše pro to, aby byl váš obrat co možná nejvyšší. Pokud byste přeci jen nebyli s objemem objednávek spokojeni, je možné naši spolupráci kdykoliv ukončit.
Pokud chcete prodávat na Scuk.cz, vytvořte si zde jednoduše svůj profil.
Nejdříve si vytvořte uživatelský účet