Recenze podniku

quackfctry
3/5

Prostředí/Personál/Kvalita: 3/3/3
Sepsala quackfctry z 5 návštěv
Napsáno 16. září 2013

Cona Coffee je jeden z mála podniků na hradecké kavárenské scéně, který připravuje výběrovou jednodruhovou kávu a v kombinaci s příjemným interiérem patří mezi ty lepší.

Cona Coffee je další z mladých podniků, které se vyklubaly v Hradci koncem minulého roku. Objevení této kavárny nicméně zabránila rekonstrukce ulice, na které kavárna sídlí, pak se ale ve vitríně objevil obrovský namalovaný tukan a byla hned vidět. Interiér je příjemně strohý v méně obvyklé žluto-šedo-zelenkavé kombinaci s lavicově židlovým i křesílkovým sezením. V létě fungoval dvorek, ale ten není až tak útulný.

V téhle kavárně se fakt snaží, protože mají kávu La Bohéme Café, což považuji za zdravý kompromis, chci-li dělat dobrou kávu, mít možnost obměny a nechci přešvihnout ceny. Na mlýnku je obvykle některá z espresso směsí a pak na druhém jednodruhovka pro znalé/zvědavé. Espressu jsem zatím nikdy nic nevytkla. Trochu pokulhává a kolísá kvalita přípravy mléka. Občas je to ok a zdaří se i latté art, občas je to bohužel schauma-like pěna. Naštěstí není ale káva ani mléko přepálené, takže chuťově to jde zvládnout. Zůstávám tedy obvykle u čistého espressa z aktuální jednodruhové arabicy.

Pro nekávaře zde mají čaje od HarneySons, moje velmi oblíbené. V průběhu léta proběhly různé obměny v domácích limonádách s klasikou jako máta, zázvor a bezinky. V případě hladu jsou v nabídce sendviče, nicméně jsem nevyzkoušela – nabídka je limitovaná a ve večerních hodinách už obvykle nejsou (otevřeno je pouze do 18h). Naopak si obvykle dávám koláček od zatím neidentifikované hradecké cukrářky – nejlepší je lehoučký a nadýchaný limetový cheescake.

Personál působí rodinným dojmem, méně komunikativní slečna a mladík/barista, který se snaží propagovat kavárnu trochu víc. Každopádně je tento podnik osvěžením na hradecké scéně a prospěla by mu delší otvírací doba a možná rozšíření jídelní nabídky.

Sepsáno na základě návštěv

3/5
26. březen 2014